Reklamace
Aktuální informace
Reklamace a servisní zakázky s ohledem na vládní nařízení přijímáme pouze korespondenčně, reklamační přepážka není v provozu. Ohledně možností dopravy zboží k reklamaci nás prosím kontaktujte na telefonu 277 007 253 nebo na emailu . Pro včasné vyřízení Vaší reklamace uděláme maximum.
Obecné informace
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat.
Poškození vzniklé přepravou zásilky
- Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. Pokud kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, doporučujeme bez zbytečného odkladu informovat prodejce emailem (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.
Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:
- Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
- Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).
Reklamace v záruční době
- Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
- Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 36 měsíců.
- Kupující musí koupi zboží prokázat (např. nákupním dokladem).
- Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
- Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
- Prodejce o reklamaci rozhodne ihned, ve složitějších případech do tří dnů.
- Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.
- V případě, že je reklamace uznána jako oprávněná, hradí prodávající náklady na dopravu zboží k reklamaci.
Postup při reklamaci
- Kupující vyplní a vytiskne reklamační formulář, který následně přibalí k reklamovanému zboží. Formulář najdete zde.
Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží včetně prokázání o jeho koupi a případně výše uvedeným Reklamačním formulářem na níže uvedenou adresu
Kupující má možnost použít zpětný štítek České pošty, pokud byl k jeho objednávce přibalen, případně kontaktovat reklamační oddělení, které zajistí dopravu zboží k reklamaci na náklady prodávajícího.
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.cz
Provozní doba reklamačního oddělení se řídí otevírací dobou prodejny Modřany.
Reklamační oddělení
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany
V sobotu a v neděli nové opravy pouze přijímáme a vydáváme. Neděláme opravy na počkání. Děkujeme za pochopení.
Tel.: +420 277 007 253
Email:- Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. - O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu bude zákazník informován na emailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři.